Inclusief gemeentebeleid

• 12 januari 2022 19:00 tot 22:00
  • locatie: online
Direct opslaan in uw agenda

Beste (kandidaat-) raadslid,

Een groeiende groep kiezers vindt het belangrijk dat iedereen mee kan doen in de samenleving en dat geen groepen worden uitgesloten. Niet alleen bij nationale kwesties als de toeslagenaffaire, maar juist ook dicht bij huis. Bij het vinden van een baan of stage, het zoeken naar een huurwoning of je geaccepteerd voelen op school of op de sportclub. Met de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 in het vooruitzicht, heb jij als (kandidaat-)raadslid de kans om die inclusieve lokale samenleving dichterbij te brengen.

Maar hoe vertaal je een inclusieve samenleving naar gemeentebeleid? Met onze gasten gaan we vanuit verschillende perspectieven in op deze vraag. Ook zijn we benieuwd naar jouw gedachten en ideeën hierover. Voor maatschappelijke vraagstukken op het gebied van inclusie en discriminatiebestrijding, hebben we elkaar immers hard nodig. Ben jij erbij op 12 januari? Meld je dan snel aan.

Aanmelden via https://mailchi.mp/0e13e5b7077c/uitnodiging-online-event-inclusief-gemeentebeleid?e=d8b9730f83

Activiteiten overzicht
madiwodovrzazo