Raadsledenbijeenkomst over ketensamenwerking WVS

• 27 januari 2023 09:00 tot 12:00
  • locatie: Roosendaal, WVS, Vaartveld 12
Direct opslaan in uw agenda

De ketenorganisaties ISD Brabantse Wal, Werkplein Hart van West-Brabant en WVS organiseren op vrijdagochtend 27 januari (op de WVS-vestiging aan het Vaartveld 12 te Roosendaal) en vrijdagochtend 3 februari (op de WVS-vestiging aan de Ravelstraat 145 te Bergen op Zoom) een raadsledenbijeenkomst over de ketensamenwerking. Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor raads- en burgerleden in onze regio, bestuursleden van de ketenorganisaties en beleidsambtenaren van de 9 gemeenten.

Bijgaand treft u de uitnodiging aan van de raadsledenbijeenkomsten. Wij hopen u op 27 januari of 3 februari bij deze informatiebijeenkomsten te mogen begroeten! Als u belangstelling hebt verzoeken wij u om uzelf vóór 20 januari a.s. aan te melden voor één van de bijeenkomsten viacommunicatie@wvs.nl.

Aan de griffies van de gemeenteraden het verzoek om deze uitnodiging zo spoedig mogelijk onder de aandacht te brengen van de raadsleden.

Met vriendelijke groet,

Pieter Havermans