High Tea in het kader van internationale vrouwendag.

• 08 maart 2023 14:00 tot 16:00
  • locatie: Gemeentehuis Buiten de Veste 1, Steenbergen
Direct opslaan in uw agenda

Op 8 maart vieren we internationale vrouwendag. Deze dag besteden we graag extra aandacht aan onze vrouwelijke bestuurders. Daarnaast is het een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan over de lokale politiek en hoe het is om politiek actief te zijn.Daarom organiseren we op 8 maart een High Tea in de raadzaal van het gemeentehuis waar onze (vrouwelijke) inwoners onze vrouwelijke bestuurders kunnen ontmoeten.

De High Tea start om 14:00 en zal rond 16:00 afgelopen zijn. Tijdens de High Tea komen onze vrouwelijke bestuurders aan het woord en is er de mogelijkheid om vragen te stellen of van gedachten te wisselen. Het belooft vooral een gezellige middag te worden.

Wil je erbij zijn? Meld je dan aan via deze link:

Activiteiten overzicht
madiwodovrzazo