Beeldvormende vergadering Maatschappelijk Vastgoed

Gepubliceerd op: 03 februari 2023 10:02

Beeldvormende vergadering Maatschappelijk vastgoed
Bent u exploitant of gebruiker van een maatschappelijk vastgoedlocatie binnen de gemeente Steenbergen? Dan bent u van harte uitgenodigd om tijdens de beeldvormende vergadering op 15 februari mee te praten over de toekomst van het maatschappelijk vastgoed. Uw bijdrage wordt gebruikt voor het maatschappelijk vastgoed- en accommodatiebeleid dat de raad later dit jaar zal vaststellen.

Datum: 15 februari
Tijd: 19:30
Locatie: 't Cromwiel Steenbergen

Onderwerpen
Graag gaan we met u in gesprek over de volgende vragen:

• Hoe kijkt u nu aan tegen het beheer/gebruik van maatschappelijk vastgoed?
  • Hoe hoopt u dat de toekomst van het maatschappelijk vastgoed eruit zal zien? En hoe komen we daar?
  • Hoe kijkt u aan tegen het vraagstuk verduurzaming en energie?
  • Hoe ziet u de rol van de gemeente hierbij?

19:00 - Inloop
19:30 - Opening avond
20:00 - Opsplitsen in gespreksgroepen
20:20 - Afsluiting gespreksronde 1