Besluitvormende vergadering 23 mei 2019

Gepubliceerd op: 21 mei 2019 09:05

Op donderdag 23 mei is de volgende besluitvormende vergadering waarin allereerst de installatie van een nieuw raadslid plaatsvindt. Vanwege de dualisering van het gemeentebestuur kan een wethouder niet ook raadslid zijn (en andersom). Vanwege de installatie van de heer Knop tot wethouder is zijn zetel vrijgevallen. De heer Sluiters is volgens de kieslijst van de gemeenteraadsverkiezingen 2018 de eerstvolgende die in aanmerking komt om benoemd te worden tot raadslid. Daarnaast wordt de heer Hobo geïnstalleerd als burgerlid.

De gemeenteraad neemt in deze vergadering besluiten om meerdere onderwerpen. Zo zal de raad zich uitspreken over de samenwerking ICT, de herinrichting van de haven van De Heen en over het jongerenwerk.

De vergadering begint om 19:30 uur in de raadzaal van het gemeentehuis van Steenbergen. De vergadering is openbaar en live te volgen vanaf de publieke tribune, via www.raadsteenbergen en via de SLOS.
Inspreken kan alleen over onderwerpen die op de agenda staan. Aanmelden hiervoor kan door een e-mail te sturen naar L.vandermeer@gemeente-steenbergen.nl