Gast van de raad

Gepubliceerd op: 22 december 2022 15:12

Gast van de raad logo

Heb je altijd al willen weten wat de gemeenteraad precies doet of denk je er over na om zelf actief te worden in de lokale politiek? Geef je dan op als 'Gast van de raad' voor een kijkje achter de schermen bij de Steenbergse gemeenteraad.

De raad ontvangt in 2023 op 5 avonden gasten, voorafgaand aan de besluitvormende vergadering. U kunt gast van de raad worden op:

26 januari

30 maart

1 juni

28 september

14 december

Tijdens de besluitvormende vergadering van 26 januari zullen twee raadsleden gasten ontvangen en vertellen over hun raadswerk en de raadsvergadering. Dit onder het genot van een kleine maaltijd.

De avond begint om 18:00. Om 19:30 start de besluitvormende vergadering. Als je het leuk vindt zullen we na aflsuiting van de vergadeirng nog even kort terugblikken.

Mail naar griffie@gemeente-steenbergen.nl om je aan te melden.