Ken uw Raadslid: Ad Theuns - D66

Gepubliceerd op: 24 februari 2023 11:02

In de Steenbergse Courant portretteert de gemeenteraad tweewekelijks een raadslid, onder de titel 'Ken uw raadslid'. Deze portretten delen wij in dezelfde week ook op deze website en social media kanalen. Op deze manier kunt u de raadsleden beter leren kennen. Vandaag het portret van Ad Theuns, van D66.

Ken uw Raadslid: Ad Theuns - D66

Waar zet je je deze raadsperiode voor in
Voor afwerking en uitvoering van alle genomen besluiten van de laatste jaren, op basis van wat goed is voor zoveel mogelijk inwoners van onze hele Gemeente. En nieuwe plannen ook zo snel mogelijk aanpakken.

Wat kenmerkt jouw als raadslid
Ik probeer me altijd in te zetten voor zoveel mogelijk onderwerpen maar wel voor zaken die er echt toe doe en niet voor elke afgewaaide boomtak. Ik probeer altijd me goed voor te bereiden op onderwerpen, van de voren ergens kijken en meerdere burgers over die onderwerpen van te voren te spreken.

Wat is jouw lievelingsplek in de Gemeente.
Dat zijn er heel veel, te veel om op te noemen. Wil ik nog wel eens in een apart artikel met meer ruimte vertellen.

Wat wil je lezer nog meegeven.
Heb vertrouwen in de politiek, neem aan dat wij het beste met iedereen voor hebben en er alles aan doen de juiste beslissingen te nemen. Echter we kunnen het niet altijd iedereen naar de zin maken, wat voor de één een goed besluit is, kan voor een ander weer niet gelden. Koester het feit dat Steenbergen nog een zelfstandige Gemeente is, waar het zo slecht nog niet wonen is.