Ken uw Raadslid: Ger de Neve - Volkspartij

Gepubliceerd op: 27 januari 2023 15:01

Waar zet je je deze raadsperiode voor in?
Voor het wel en wee voor onze inwoners. Van mijn ouders heb ik in mijn opvoeding een aantal waarden en normen meegekregen. Een ervan is opkomen voor de zwakkere in de samenleving en daar direct aan verbonden verantwoordelijkheid nemen om zo , waar mogelijk, de nood te lenigen. Dat doe ik onder andere door mij bestuurlijk in te zetten voor het algemeen belang van al onze inwoners.

Wat kenmerkt jou als raadslid?
Ik kan heel goed luisteren. Ik ben sinds 1994 raadslid in Steenbergen inclusief een paar jaar als wethouder, ik ben een periode van 4 jaar lid geweest van de Provinciale Staten van Noord-Brabant en ik ben lid geweest van het Algemeen Bestuur van het waterschap de Brabantse Delta.

Wat is je lievelingsplek in de gemeente Steenbergen?
De Heense polders waar ik iedere dag loop.

Wat wil je de lezer nog meegeven?
Wees tevreden met het goede leven in Steenbergen, gezien wat er momenteel in de wereld aan de hand is hebben wij het zo slecht nog niet.
Na afloop van deze bestuursperiode zal ik me niet meer verkiesbaar stellen, ik ben blij dat ik voor de inwoners van gemeente Steenbergen mijn bijdrage heb mogen leveren.