Oordeelvormende vergadering 3 juni 2019

Gepubliceerd op: 28 mei 2019 14:05

De jaarrekening is een document waarin niet alleen verantwoording wordt afgegeven over de financiën van de gemeente en of dat het college binnen budget is gebleven. Ook wordt verantwoording afgegeven over het gevoerde beleid, ofwel: heeft het college alle taken uitgevoerd die gepland waren. In de vergadering op 3 juni wordt deze verantwoording afgegeven over de beleidsterreinen die gaan over mens en maatschappij; denk hierbij aan sociaal domein, sport en jeugd.

Daarnaast wordt er gesproken over de begrotingen van de verbonden partijen die werkzaamheden namens de gemeente uitvoeren ten aanzien van bijvoorbeeld gezondheid en participatie.

De oordeelvormend vergadering is openbaar, begint om 19:30 uur en is live te volgen vanaf de publieke tribune in de raadzaal. De vergadering wordt ook live uitgezonden via www.raadsteenbergen.nl of via de SLOS.

In een oordeelvormende vergadering kan ook ingesproken worden over onderwerpen die niet op de agenda staan. Aanmelden hiervoor is gewenst. Dit kan door een e-mail te sturen naar L.vanderMeer@gemeente-steenbergen.nl