Borrel Internationale Vrouwendag

• 08 maart 2024 16:00 tot 18:00
  • locatie: Myra Ceti – Wouwsestraat 49 Steenbergen
Direct opslaan in uw agenda

Op 8 maart is het internationale vrouwendag. Om deze dag te vieren organiseren onze vrouwelijke (burger) raadsleden een gezellige borrel voor onze vrouwelijke inwoners en ondernemers. Wil je erbij zijn, meld je dan aan!

Datum: 8 maart 2024

Tijd: 16:00-18:00

Locatie: Myra Ceti – Wouwsestraat 49 Steenbergen

Programma

Het doel van de middag is om elkaar te ontmoeten en maatschappelijke en politieke betrokkenheid (van vrouwen) te vergroten. Tijdens de borrel zal een inspirerende gastspreker, van de stichting Stem op een Vrouw een bevlogen betoog houden over vrouwen in de (lokale) politiek.

Daarna is er nog voldoende tijd om elkaar te spreken en ontmoeten onder het genot van een hapje en een drankje.

Ben je erbij? Meld je dan aan via het online aanmeldformulier

Vragen en opmerkingen

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met de griffie van de gemeente Steenbergen: griffie@gemeente-steenbergen.nl

Activiteiten overzicht